DELL ProSupport

DELL ProSupport

Dell je na slovenskem trgu predstavil podporno ponudbo Dell ProSupport, ki zajema tako Dellove komercialne izdelke kot tudi storitve. Dell je več svojih storitev združil v pakete s prilagodljivimi možnostmi za upravljanje ravni storitev in proaktivno upravljanje.

  • Paket ProSupport za IT oddelke zajema ponudbo, namenjeno tehničnim strokovnjakom, ki vključuje možnost podpore 24/7, med drugim Fast-Track Dispatch storitev, ki licenciranim strokovnjakom omogoča hitrejše reševanje težav s hitrim razpošiljanjem rezervnih delov in Dellovih tehnikov na ustrezna mesta.
  • ProSupport paket za organizacije brez IT oddelkov (za mala in srednje velika podjetja), je paket za končne uporabnike, ki vključuje podporo za programsko opremo in splošne aplikacije ter opravila, kot so Microsoft Windows Small Business Server, Intuit QuickBooks ali pripravo konfiguracije za brezžični dostop. Poleg tega so strankam neposredno na voljo licencirani tehniki v Dellovem centru za strokovno podporo.
  • ProSupport paket za končne uporabnike zagotavlja storitev podpore za izbrane strežnike, sisteme za shranjevanje podatkov, namizne in prenosne računalnike, neposreden telefonski dostop 24/7 (vključno s prazniki), obisk tehnika, pooblaščenega zunanjega izvajalca in dobavo nadomestnih delov na sedežu stranke, pomoč na daljavo pri odpravljanju številnih pogostejših težav itd.