ProSupport za IT oddelke

ProSupport za IT oddelke

Dell zagotavlja storitev podpore ProSupport za oddelke za informacijsko tehnologijo za izbrane strežnike, sisteme za shranjevanje podatkov, namizne in prenosne računalnike.

Storitev vključuje:

  1. Neposreden telefonski dostop 24/7 (vključno s prazniki), do Dellovega globalnega strokovnega centra, ki pri odpravljanju težav s strojno in programsko opremo zagotavlja pomoč visoko usposobljenih analitikov.
  2. Obisk tehnika, pooblaščenega zunanjega izvajalca in dobavo nadomestnih delov na sedežu stranke (po potrebi in v skladu z dogovorjeno ravnjo storitve) za popravila in odpravo težav, ki so nastale zaradi napak v materialu ali izdelavi podprtega izdelka.
  3. Upravičenost do storitve hitre dostave za tehnike strank z Dellovim certifikatom, ki naročijo garancijske dele, ali dele in vzdrževalna dela pri stranki, prek Dellove spletne strani ali telefona za popravila in odpravo težav, ki so posledica napak v materialu ali izdelavi podprtega izdelka.
  4. Spletno strokovno usposabljanje za pridobitev Dellovega certifikata, potrebnega za samostojno naročanje hitre dostave nadomestih delov.
  5. Pomoč na daljavo pri odpravljanju številnih pogostejših težav, ko je le-ta na voljo in ob privolitvi stranke. Tehniki podjetja Dell se, preko varne internetne povezave, povežejo neposredno z uporabnikovim sistemom, kar pripomore k hitrejšemu in izboljšanemu postopku odpravljanja težave.
  6. Dostop do informacij iz Dellovih globalnih nadzornih centrov, ki pomagajo upravljati kritične situacije v strankinem okolju, spremljajo vse poslovno kritične dobave do lokacije stranke ter zagotavljajo proaktivno koordinacijo in komunikacijo pri upravljanju kriznih situacij.
  7. Dostop do spletnih forumov za podporo, na voljo 24/7.