ProSupport za podjetja

ProSupport za podjetja

Dell zagotavlja storitev podpore ProSupport za vaše podjetje za izbrane strežnike, sisteme za shranjevanje podatkov, namizne in prenosne računalnike.

Storitev vključuje:

  1. Neposreden telefonski dostop 24/7 (vključno s prazniki), do Dellovega globalnega strokovnega centra, ki pri odpravljanju težav s strojno in programsko opremo zagotavlja pomoč visoko usposobljenih analitikov.
  2. Obisk tehnika, pooblaščenega zunanjega izvajalca in dobavo nadomestnih delov na sedežu stranke (po potrebi in v skladu z dogovorjeno ravnjo storitve) za popravila in odpravo težav, ki so nastale zaradi napak v materialu ali izdelavi podprtega izdelka.
  3. Upravičenost do storitve hitre dostave za tehnike strank z Dellovim certifikatom, ki naročijo garancijske dele, ali dele in vzdrževalna dela pri stranki, prek Dellove spletne strani ali telefona za popravila in odpravo težav, ki so posledica napak v materialu ali izdelavi podprtega izdelka.
  4. Spletno strokovno usposabljanje za pridobitev Dellovega certifikata, potrebnega za samostojno naročanje hitre dostave nadomestnih delov.
  5. Pomoč na daljavo pri odpravljanju številnih pogostejših težav, ko je le-ta na voljo in ob privolitvi stranke. Tehniki podjetja Dell se, preko varne internetne povezave, povežejo neposredno z uporabnikovim sistemom, kar pripomore k hitrejšemu in izboljšanemu postopku odpravljanja težave.
  6. Vnaprej dodeljenega vodjo storitev, ki je glavna točka stika za stranko pri proaktivnem načrtovanju (vključno s prilagojenimi načrti podpore) in koordinaciji, povezani z Dellovimi komercialnimi storitvami.
  7. Okno za spremljanje izbranih strežnikov/sistemov za shranjevanje podatkov/incidentov v realnem času, ki preko spletnega vmesnika prikazuje trenutno stanje in zgodovino dobav.
  8. Mesečna poročila o podprtih izdelkih ter spremljanje delovanja strežnikov in rešitev za shranjevanje podatkov, kar nudi pregled podpornih dejavnosti pri stranki, in pomaga stranki pri proaktivnem načrtovanju izboljšav v infrastrukturi.
  9. Začetno splošno oceno pomanjkljivosti in operativnih podpornih procesov pri stranki.
  10. Prilagojen načrt podpore, ki temelji na specifičnih storitvenih ciljih stranke.
  11. Dostop do informacij iz Dellovih globalnih nadzornih centrov, ki pomagajo upravljati kritične situacije v strankinem okolju, spremljajo vse poslovno kritične dobave do lokacije stranke ter zagotavljajo proaktivno koordinacijo in komunikacijo pri upravljanju kriznih situacij.
  12. Dostop do spletnih forumov za podporo, na voljo 24/7.