Zakaj izbrati PRO Servis?
Prednosti PRO Servisa:
- Hitri odzivni časi.
- Prilagodljivost.
- Prijazno in strokovno usposobljeno osebje.
- Dobro obveščanje strank.
- Možnost ONLINE prijave napake in spremljanje statusa popravila (samo za pogodbene stranke).
- Kakovostna storitev.
Certifikati kakovosti
Podjetje PRO Servis je leta 2007 pridobilo certifikat za standard kakovosti ISO 9001:2000, v februarju 2010 pa je po uspešno izvedeni obnovitveni presoji s strani SIQ-ja nadgradilo obstoječi standard z novim - ISO9001:2008. PRO Servis je prav tako nosilec certifikata ISO/IEC 27001, ki ureja celovito področje politike varovanja infomacij.
Za poslovanje podjetja to pomeni, da je skladno z najboljšimi praksami vodenja podjetij v tujini in Sloveniji. S pridobitvijo standarda kakovosti dokazujemo, sa imamo ustrezno identificirane poslovne procese, prepoznavne in z zakonsko regulativno usklajene cilje, primerno določene odgovornosti in učinkovito poslovanje.
S pridobljenim certifikatom se zavezujemo k nenehnemu in sistematičnemu izboljševanju svojega sistema vodenja s ciljem stalnega preseganja zadovoljstva in pričakovanj naših odjemalcev.
Certifikat kakovosti IQNet
Certifikat kakovosti SIQ
r
PRIJAVA NA NOVICE
Prijavite se na novice in prejmite 10 % popust na naše storitve.
STORITVE |
Garancijski servis |
Izven garancijski servis |
Vzdrževanje |
Nadgradnje |
REŠITVE |
Upravljanje tiskalniških storitev |
Vzdrževalne pogodbe |
Garancije |
OPREMA |
Akcijska ponudba |
Tiskalniki in multifunkcijske naprave |
AV in interaktivna oprema |
Računalniška oprema |
Obnovljena oprema |
Ekološko recikliranje |
O PODJETJU |
Vizitka |
Kontakti |
Delovni čas |
Lokacija |
Nagovor direktorja |
Splošni pogoji |
Zaposlitev |
Reference |
KOMPETENCE PODJETJA |
HITRI KONTAKT |
PRO Servis d.o.o T: +386 (0)59 209 440 |
Delovni čas |
Pon., tor., čet..: 8:00 - 11:00 in 11:30 - 16:00 |